گردان امام علی (ع)

شیعیان بحرینی فرامین «ولایت فقیه» را اجرا می کنند

 اظهارات سردبیر روزنامه دولتی بحرین؛ 

شیعیان بحرینی فرامین «ولایت فقیه» را اجرا می کنند
انور عبدالرحمان: خرابکارهای دست نشانده تهران[!] گزارش غلط می دهند. خیلی تعجب آور است که رسانه ها و نهادهای بین المللی اینگونه فریب بخورند.

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، «انور عبدالرحمان» سردبیر روزنامه دولتی "الخلیج" چاپ بحرین، جمعه اول اردیبهشت (April.20) با شبکه بی بی سی فارسی (BBCpersian) در مورد تحولات این کشور و گزارش سازمان عفو بین الملل در انتقاد از سرکوب دولتی معترضین بحرینی، گفتگو کرد.
مجری بی بی سی پرسید: «گزارش کوبنده ای از طرف سازمان عفو بین الملل منتشر شده است. چرا دولت بحرین -چنانکه در این گزارش آمده- به وعده هایش در خصوص اصلاحات عمل نکرده است؟»
انور عبدالرحمان با فرافکنی پاسخ داد: «سازمان های حقوق بشری که علیه ما گزارش می دهند، قدرت شنیدن نظر دوم را ندارند و گفتگو با آن ها مثل این است که با مردمانی ناشنوا صحبت می کنید. آن ها دنیا را فقط دو رنگ می بینند؛ یا سیاه، یا سفید.»
مجری بی بی سی با یادآوری اعتراف مقامات بحرینی به اشتباهاتشان در نحوه برخورد با مردم و وعده تغییر رویه از سوی آن ها، علت عملی نشدن وعده های آل خلیفه را جویا شد. سردبیر الخلیج ادعا کرد: «اصلاحات به صورت تدریجی در حال انجام است. متأسفانه نه رسانه ها و نه سازمان های حقوق بشری، تا کنون حتی یک تصویر واقعی از بحرین نداشته اند. حقیقت این است که خرابکارهای دست نشانده تهران[!] گزارش غلط می دهند. متأسفانه جمعی از شیعیان بحرینی اوامر "ولایت فقیه" را اجرا می کنند. خیلی تعجب آور است که رسانه ها و نهادهای بین المللی اینگونه فریب بخورند.»
در پایان این گفتگو، یکی از کارشناسان بی بی سی اظهار داشت: «آل خلیفه با نظر آمریکا و به خاطر حسن ظن ایالات متحده به بهار عربی وعده انجام اصلاحات را داده بود که البته هنوز آن وعده ها محقق نشده است.»

ناگفته نماند که رسانه های غربی از جمله بی بی سی که تا پیش از این سیاست بایکوت خبری را در مورد اعتراضات مردمی بحرین به اجرا گذاشته بودند و انقلابیون را "شورشی" و "اقلیت" معرفی می کردند، با فراگیر شدن ابعاد جنایات آل خلیفه، به تازگی مجبور شده اند جهت جلب اعتماد مخاطب، هرازگاهی هرچند بی رمق، از مردم مظلوم بحرین نیز یاد کنند.





برچسب:,